Codziennie znajdujesz się w sytuacjach, w których – jako konsument – dokonujesz wyborów i decydujesz, jak się zachować. Co zrobić, jeśli podczas zakupów okazuje się, że cena towaru jest inna na towarze, a jeszcze inna na paragonie? Jak nie ulec szaleństwu wyprzedaży i wychodząc z domu po jedną rzecz, nie wrócić z kilkoma? Na jakie zapisy prawne w umowach zwrócić szczególną uwagę? Prawo do informacji, to prawo każdego konsumenta. Czy wiesz, jak z niego korzystać? Wiesz, czym jest pozytywna informacja gospodarcza i jak ją wykorzystać?

Zapraszamy Cię na fanpage „Poradnik Pozytywnego Konsumenta” na portalu społecznościowym Facebook. Powstał on z myślą o osobach poszukujących konkretnej wiedzy i rozwiązań sytuacji, które mogą przydarzyć się każdemu konsumentowi. Znajdziesz tu szereg porad z zakresu finansów osobistych oraz dowiesz się, jakie masz prawa i obowiązki jako konsument. Otrzymasz też wiele praktycznych wskazówek, m.in. na temat:

  • Twojego bezpieczeństwa podczas robienia zakupów, czy też podpisywania długoterminowych umów
  • świadomego korzystania z usług banków, parabanków, instytucji pożyczkowych
  • ochrony i egzekwowania Twoich praw konsumenckich
  • zarządzania własnym budżetem domowym, racjonalizowania wydatków
  • radzenia sobie z zadłużeniem i zapobiegania negatywnym wpisom w biurze informacji gospodarczej
  • budowania własnej wiarygodności płatniczej
  • zmian gospodarczych w przepisach prawnych, które mogą wpłynąć na Twoją kondycję finansową.

Dołącz do nas na Facebook!

Poradnik Pozytywnego Konsumenta