Dzień Informacji Pozytywnej po raz trzeci

Świadomość finansowa na temat korzyści płynących z posiadania pozytywnych informacji gospodarczych wzrasta. Aby to sprawdzić, z okazji tegorocznego święta zapytaliśmy przypadkowych przechodniów, czy uważają się za wiarygodnych klientów i co to znaczy być rzetelnym  w oczach firm i usługodawców. Sprawdź, co odpowiedziały przypadkowo napotkane osoby.

Już 21 maja po raz trzeci będziemy obchodzić Dzień Informacji Pozytywnej. Święto to zostało zainaugurowane przez ERIF Biuro Informacji Gospodarczej S.A. Inicjatywa ta ma pokazać korzyści płynące z dbania o pozytywną historię płatniczą. Ma ona także zachęcać do korzystania z możliwości sprawdzania informacji gospodarczych na swój temat lub o firmach, z którymi planujemy nawiązać dłuższą współpracę.

Od 2015 r., kiedy po raz pierwszy obchodzony był Dzień Informacji Pozytywnej, świadomość finansowa na temat korzyści płynących z posiadania pozytywnych informacji gospodarczych powoli wzrasta. Aby to sprawdzić, z okazji tegorocznego święta zapytaliśmy przypadkowych przechodniów, czy uważają się za wiarygodnych klientów i co to znaczy być rzetelnym  w oczach firm i usługodawców. Co odpowiedziały przypadkowo napotkane osoby można zobaczyć tutaj.

Liczba informacji pozytywnych w bazie ERIF dynamicznie rośnie. Na koniec I kwartału 2017 r. w bazie ERIF BIG znajdowało się łącznie 7 mln wszystkich informacji gospodarczych, z czego prawie 4 mln stanowiły wpisy pozytywne dotyczące terminowo opłaconych rachunków, faktur i innych płatności. Dla porównania na koniec I kwartału 2015 roku w bazie ERIF znajdowało się jedynie 0,5 mln informacji pozytywnych.

Zachęcamy do gromadzenia pozytywnych informacji gospodarczych oraz wysłuchania infoKonsumentów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.